وزارت حمل و نقل برنامه توسعه ای را برای نجات ایر الجزایر تنظیم می کند

[ad_1]

بر اساس بیانیه ای از ایر الجزایر به دنبال اجرای برنامه توسعه 2021-2025 است ، که به آن اجازه می دهد از موقعیت خود در بازار الجزایر حمایت کرده و در بازار جهانی حمل و نقل هوایی ، به ویژه در سطح فضای آفریقا ، جایگاه برجسته ای را حفظ کند. وزارت حمل و نقلبهاین وزارتخانه در صفحه فیس بوک خود توضیح داد که این ادامه جلساتی است که توسط وزیر حمل و نقل ، عیسی بیکای ، با اداره کل ایر الجری برای بررسی وضعیت و تهیه برنامه ای برای بازسازی و اصلاح مدیر عامل شرکت و امور مالی وی آغاز شده است. مشاور ، مدیر فروش ، مدیر مدیریت درآمد ، مدیر امور مالی و حسابداری و مسئول تحقیق و تجزیه و تحلیلبهاز جمله موارد دیگر ، بیانیه می افزاید که سرپرست اجرایی ایر آلجری با در نظر گرفتن تغییرات قابل توجه در حمل و نقل هوایی در سطح محلی ، منطقه ای و بین المللی ، چشم انداز آینده توسعه و آماده سازی شرکت برای همه گیری پس از تاج را بررسی کرده است.بهدر این زمینه ، وی تعدادی از اقدامات را که باید برای حفظ “موقعیت معتبر” برای این شرکت انجام شود ، به ویژه در منطقه آفریقا ، که شاهد “تحولات قابل توجه” در همه زمینه ها است ، خلاصه کرد.بهمدیران و تایرهای این شرکت به نوبه خود محورهای اصلی برنامه توسعه را ارائه کردند 2021-2025 آنچه شرکت قصد دارد انجام دهد ، که پس از مطالعه عمیق نقاط قوت و ضعف آن ، تجزیه و تحلیل واقعیت حمل و نقل هوایی جهانی ، توضیح در مورد وضعیت شرکت های رقیب ، ساختار آنها ، روش های سازماندهی و کار و موارد اصلی به دست آمد. دگرگونی هایی که می شناسیدبهاین طرح به ویژه شامل تثبیت موقعیت شرکت در بازار الجزایر ، توسعه مسیرهای داخلی ، تجدید ناوگان هوایی الجزایر و افزایش تدریجی تعداد آن برای ورود به بازار رو به رشد آفریقا ، مرور متون قانونی و نظارتی حاکم بر فعالیت هوا است. حمل و نقل و همچنین تجدید ساختار آن با ایجاد شاخه های تخصصی در فعالیت های دبیرستان های هوانوردیبهدر این راستا ، انتظار می رود که یک شرکت تعمیر و نگهداری تا 31 دسامبر و تا سال 2022 – خدمات زمینی تاسیس شود.بهاین طرح همچنین شامل کار برای پیوستن به واحدهای حرفه ای خاص و ارتقاء مقصد الجزایر با همکاری مقامات و نهادهای مربوطه و همچنین معرفی فناوری و دیجیتالی شدن در کلیه خدمات مشتری مداری “برای ارتقاء و افزایش جذابیت آنها” است.بهاز سوی دیگر ، در طول جلسه ، سیاست قیمت گذاری اتخاذ شده توسط Air Algérie ، به عنوان مراقبت ویژه ای که در روش محاسبه قیمت بلیط های مسافرتی خطوط هوایی بین المللی و داخلی و توسعه در این فرآیند پیچیده از طریق معرفی فن آوری های مدیریت درآمد که امکان تعیین شبکه قیمت را فراهم می کند مورد بحث قرار گرفت. “دقیق” و اتوماسیون عملیات رزرو با توجه به داده ها و متغیرهای زمان واقعی توسط “رقابت شدید” از خطوط هوایی رقیب مدیریت می شودبهپس از مداخله خود ، باکایی از تلاش های صورت گرفته برای بهبود موقعیت شرکت و حفظ سود آن با وجود “شرایط دشوار” پیرامون آن و تحمیل شده توسط همه گیری کرونا ، قدردانی کرد و از طرف دیگر بر ضرورت توسعه برنامه های توسعه موقت که شامل کوتاه مدت می شود ، تأکید کرد. -میان مدت ، میان مدت و بلند مدت ، با چشم انداز و اهداف مشخص و در مهلت های مشخص.بهوزیر همچنین با یادآوری دستورالعمل های رئیس جمهور جمهوری و دستورالعمل های نخست وزیر در مورد تجدید ساختار و ارزیابی این امر حیاتی ، بر ضرورت اتکاء ایر الجزایر به توانایی های خود و استفاده از همه قابلیت های داخلی موجود برای اجرای برنامه های توسعه خود تاکید کرد. شرکت ، روش مدیریت خود را بررسی کرده و خدمات خود را بهبود بخشیده و دستور اجرای به موقع آن را می دهد.بهوزیر همچنین با اشاره به اینکه بازکردن حمل و نقل هوایی برای سرمایه گذاری خصوصی یکی از “اولویت های وزارتخانه” است که از طرح مقصد الجزایر برای گردشگری و بهبود اقتصادی پشتیبانی می کند ، از ایر الجزایر خواست تا به منظور کاهش قیمت های داخلی به منظور تحریک ، تحقیق کند. جابجایی الجزایری ها از طریق هوا به مناطق مختلف کشور ، به ویژه جنوب بزرگتر.بهبکای همچنین به مدیران Air Algérie دستور داد تمام اقدامات لازم را برای اجرای این مراحل انجام دهند و او را از پیشرفت مطلع کنند.

سلیم.ف

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.