[ad_1]
وزارت دارایی روز گذشته (9) اعلام کرد که صادرات در ماه فوریه 27.79 میلیارد دلار بوده است که بهترین رشد برای مدت مشابه سال گذشته است ، با رشد سالانه 9.7٪ و صادرات همچنان موفقیت آمیز است. دو ماه 62.06 میلیارد دلار بود که بالاترین میزان مربوط به مدت مشابه سال گذشته بود ، با رشد سالانه 23.2٪. رشد رشد در مقایسه با پایان سال گذشته ، عمدتا به دلیل دو سود بزرگ است. اول ، رونق نیمه هادی ها و پانل ها ؛ دوم ، افزایش قیمت کالاهای بین المللی ، ایجاد ثبات در تولید و صادرات.
Cai Meina ، مدیر بخش آمار وزارت دارایی ، توضیح داد که این موج بهبود صادرات ، که توسط محصولات فناوری هدایت می شود ، کاملاً ثابت شده است. صادرات در ماه مارس منجر به “گرمای بهار” خواهد شد. علاوه بر یک ماه ، انتظار می رود بیش از 30 میلیارد دلار باشد. صادرات در ماه مارس نرخ رشد سالانه بین 15 تا 20 درصد تخمین زده می شود و حتی 9 قرمز نیز مشکلی ندارند.
اگر فقط به صادرات در ماه فوریه نگاه کنیم ، کای مینا گفت که اگرچه تعداد روزهای کاری چهار روز نسبت به سال گذشته به دلیل جشنواره بهار چهار روز کاهش یافته است ، اما مقیاس صادرات در همان ماه سال گذشته به اوج جدیدی رسیده است. در بین آنها تجهیزات نوری با درخشش سالانه 23/8 درصد با درخشان ترین عملکرد ، در بین همه محصولات رتبه اول را دارند. علاوه بر این ، حجم صادرات قطعات الکترونیکی برای اولین بار در ماه نوری از 10 میلیارد دلار فراتر رفت ، رشد سالانه 14.4٪ و رشد دو رقمی را برای 13 ماه متوالی رقم زد.
علاوه بر این ، حجم صادرات به پنج بازار اصلی چین ، هنگ کنگ ، ایالات متحده ، آسه آن ، ژاپن و اروپا در ماه فوریه نیز بیشترین میزان در ماه مشابه سال گذشته بود. در این میان ، نرخ رشد سالانه صادرات به بنادر خشک و ایالات متحده 14.8٪ بوده و این دو بازار 80٪ رشد کل صادرات را تشکیل می دهند.
به استثنای مداخله روز کاری ، نرخ رشد سالانه صادرات در دو ماه اول به 23.2 reached رسیده است که دلیل اصلی آن اقتصاد مسکن و برکت فناوری های نوظهور است. افزایش 24.7٪. این دو مقیاس صادرات قله های جدید مربوط به همان دوره گذشته است. علاوه بر این ، به دلیل کمبود پانل تجهیزات نوری ، افزایش سالانه نزدیک به 40٪ ، این سه دسته به بزرگترین نقاط روشن صادرات در دو ماه اول تبدیل شدند.
تولید و خرید از سر گرفته شده است. به طور خاص ، صادرات لاستیک پلاستیکی و محصولات پلاستیکی در دو ماه اول سال 34.4 درصد افزایش یافته است. این به دلیل تأثیر طوفان برفی در تگزاس ، تنگناهای جهانی و افزایش قیمت ها است. علاوه بر این ، شرکت های قاره ای نیز به طور فعال کالاها را دوباره پر و صادر می کنند.
[ad_2]