برای انعقاد قرارداد جدید با یک شرکت دیگر برای تکمیل پروژه کانتینر نهایی در بندر Jengen در Jijel

[ad_1]

مدیر بندر جین جن در ایالت جیژل عبدالسلام بوآب نشان داد که در نتیجه تأخیر در تکمیل طرح نهایی یک کانتینر ، که در آن کار به دلیل اختلاف بین شرکت کره ای دوو متوقف شد ، خسارات سنگینی وارد شد. ، که این پروژه را به امانت گذاشته است ، و مقامات الجزایر ، که منجر به عقب نشینی شرکت فوق شد. رئیس و مدیر کل بندر جین جین ، جیگل ، اذعان کرد که این موسسه اقتصادی به دلیل تأخیر در دریافت طرح نهایی کانتینر ، ضرر معادل پنج دلار برای هر کانتینر در بنادر دیگر خارج از کشور ، ضررهای قابل توجهی متحمل شده است. بندر Yenzhen ، و در نتیجه حداقل 50 میلیون دلار ضرر کرد. سالانه ، اگر فرض کنیم ، سخنگوی می گوید که بندر می تواند حداقل یک میلیون کانتینر در سال دریافت کند ، و مدیر بندر جنین اضافه کرد که کشتی دوم نمی تواند کشتی های بزرگ را دریافت کند ، طول برخی از آنها 400 متر است ، که مجبور می شود محموله خود را به مقصد بندر جیژل در بندرهای دیگر مدیترانه ای سیما در فرانسه ، مالت و اسپانیا تخلیه کند قبل از اینکه در کشتی های متوسط ​​حمل و نقل شود و در ازای دریافت هر دلار پنج دلار به بندر ژنگن منتقل شود ، ارائه ایده ای واضح از اهمیت پروژه کانتینر نهایی که از بندر Jengen در Jijel سود می برد ، که اولین نوع از این نوع در بندرها است. الجزایری مدیرکل بندر جنجن عبدالسلام بوآب افزود که توافقی اجتناب ناپذیر بین مقامات الجزایری و یک شرکت تخصصی دیگر برای تکمیل پروژه کانتینر نهایی منعقد شده بود که پس از گذشت بیش از 80 درصد از کار پس از برداشت ، این توافق متوقف شد. شرکت کره ای دوو ، که برنده این معامله شد ، پس از انصراف شرکت کره ای دوو ، که برنده این معامله شد. اختلاف با مقامات الجزایری و مدیر بندر ژنگن انتظار داشت که در صورت خوب پیش رفتن شرایط و مشکلی دیگر در آینده ، پروژه فوق الذکر حداکثر ظرف دو سال پس از آن دریافت شود. مدیر بندر Yenzhen اهمیت شرط بندی های منتظر اپراتورهای بندر را یادآوری کرد که هدف آنها پیروزی در رقابت با بنادر خارجی ، به ویژه با بندرهای آفریقا و مغرب است ، و در اینجا او در مورد لزوم تکمیل سریع پروژه صحبت کرد از مهمترین بندر Yenzhen. العلاما به عنوان یک عامل مهم برای توسعه بندر جیژل و رسیدن به سد 12 میلیون دینار کالای عبوری از بندر ، با توجه به اینکه نرخ فعلی بیش از 5 میلیون تن نیست ، تأکید می کند که راهی برای رسیدن به این مبلغ وجود ندارد ، مگر اینکه پروژه بندر ینگن / ال-الما دریافت شود ، که بنظر می رسد یک بن بست بزرگ است ، زیرا جاده های منتقل شده توسط کامیون ها که کالا را از بندر جیژل به چند کشور منتقل می کنند دیگر کافی نیست و کافی است دیگر برای مقدار مناسب نیست تعداد زیادی کامیون که به بندر وارد و خارج می شوند ، و بواب لزوم برنده شدن در یک شرط بندی را یادآوری کرد تا کشورهای آفریقایی همسایه مانند مالی ، نیجر و چاد را متقاعد کنید تا کالاهای وارداتی و حتی مواد صادراتی خود را از طریق بندر Jengen دریافت کنند ، به جای اینکه آنها را از طریق سایر بنادر آفریقا ، به ویژه بنادر سنگال ، بنین و حتی ساحل د ‘عبور دهند. عاج این چالش نیاز به تکمیل برخی از پروژه های مهم مهم در اسرع وقت است ، مانند پروژه ترمینال کانتینر ، و همچنین بندر بزرگراه که بزرگراه ایالت جیگل شرق و غرب را به هم متصل می کند.

الف / ایمن

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.